Onderwijs Startkwalificatie voorheen Introductie Nijmeegse Curricula

👉 Bij een klik op 'Inschrijven' gaat de betalingsprocedure meteen van start. Klik op LEES MEER voor meer informatie.

Over de cursus
Deze cursus gaat in op de opbouw van de Nijmeegse curricula. Tevens wordt er aandacht besteed aan de belangrijkste ontwerpprincipes om onderwijs mee te ontwerpen. Ook ga je aan de slag met het formuleren van leerdoelen en kiezen van werk- en toetsvormen.

Voor wie
Deze cursus is bestemd voor docenten.

Dit leer je
Je krijgt informatie over de opbouw van de Nijmeegse curricula, en de onderwijskundige principes die aan de curricula ten grondslag liggen.
De deelnemers:

  • krijgen inzicht in de organisatie van het onderwijs binnen het Radboudumc
  • krijgen inzicht in het curriculum/de curricula waarin ze zelf actief zijn
  • maken kennis met algemene principes over leren, doceren en begeleiden
  • maken kennis met leren in verschillende werkvormen
  • krijgen zicht op de voor onderwijsgevenden relevante informatiebronnen, met name op intra- en internet.

Voorwaarden
Let op: ben je medewerker van het Radboudumc, dan verloopt de betaling standaard via je aanstellingskostenplaats. Soms is dat niet de bedoeling. Klik dan eerst op ‘Inschrijven’, klik daarna hier en klik vervolgens op de cursus waarvoor je je zojuist hebt ingeschreven. Kies
-betaal per factuur (bij betaling door jezelf/een andere werkgever), of
-betaal met referentiecode (bij andere kostenplaats, project of voucher), vul de betreffende gegevens in en klik op bevestig.
Bij annulering tot 14 dagen van te voren worden € 35 administratiekosten in rekening gebracht. Bij annulering na deze datum betaal je het volledige cursusbedrag.
Op al ons aanbod zijn de Algemene Voorwaarden Online Leeromgeving van toepassing.

Meer weten?
Rhea Elferink | Radboudumc Health Academy

€150,00

Onderdelen

  1. event

    Onderwijs Start Kwalificatie voorheen Introductie Nijmeegse curricula

    Deze cursus gaat in op de opbouw van de Nijmeegse curricula. Tevens wordt er ingegaan op de verschillende leerstijlen die studenten kunnen hebben, de inhoud van de docentrol en de verschillende werkvormen en ICT-toepassingen in het curriculum.