A
Anoniem, 1 juli 2025
Meer variatie
De voorbeelden waren vrij gelijk qua werkwijze. Allemaal gefrustreerde 'klanten'. Ik mis het voorbeeld van fysieke agressie, niet alleen vanuit ons publiek, maar juist ook tussen collega's. Hoe ga je daar mee om, wat is de follow-up, etc.
Gv
Garina van Dinteren-Tittse, 1 juli 2025
Bij de OOBA staat bij oriëntatie iets over juridisch verantwoord met ** erachter. Dat impliceert dat er uitleg over komt maar die kon ik niet vinden.
Verder vind ik dit een erg prettige e-learning om te doen, korte stukjes die een duidelijke lijn laten zien maar ook hoe je als je even verkeerd reageert toch de balans terug kunt laten slaan naar positief!
A
Anoniem, 30 juni 2025
Terugkoppeling e-learning
Verhaallijnen zijn duidelijk en afdoende qua inhoud.
A
Anoniem, 26 juni 2025
Het is erg veel van hetzelfde, dus bij verhaallijn 3 weet je precies wat je moet doen.
Alle verhaallijnen zijn gericht op zorg; logisch, groot onderdeel van het Radboud, waarschijnlijk ook de plek waar dit het meest plaats vindt, maar een verhaallijn gericht op grensoverschrijdend gedrag tussen niet-zorg collega's zou een mooie toevoeging zijn.